نینی ناز من

سفر مشهد

1392/9/13 11:32
نویسنده : الهام
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانییییییییییییییییییی من  خوبی عشق کوچولوی من؟

 

دلم برات تنگ شده اما تا چند روز دیگه میام میبینمت  عزیز دلم ١٧اذر نوبت ازمایش غربالگری برای شما گرفتم تو روخدا تکون بخور من ببینمتااااااااااااااا باشهههههههههههههههه؟؟؟؟؟قلب

 

عزیزم منو شما و باباییی چند روز پیش رفتیم مشهد خیلی خوب بود ایشالله سال دیگه شما از تو لونت میای بیرون وباهم میریم  .

 

بابایی میخواست ما رو با هواپیما ببره اما میدونی که مامانی از هواپیما خیلی میترسهاسترسدر نتیجه با فطار رفتیم باباجون هم زحمت کشید یه کوپه رو دربست کرد تا منو تو راحت باشیم خیلیییییییییی خوش گذشت وقتی رفتیم تو حرم دستمو گداشتم رو شکمم و به شما گفتم اینجا حرم امام رضاست باهم کلی دعا کردیم ایشالله زیارتت قبول باشه کوموچولوی مننننننننماچ

 

برات یه نی نی خوشجل خریدم انقدر نازه توی یه تخم مرغ شکسته نشسته و دستاشو تکون میده به جای تو اونو کلی بوس کردم

 

مامانی مواظب خودت باش زودتر بزرگ شو که صبر ما کمه میخواییم بغلت کنیم

بببببوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیانا جون
13 آذر 92 11:38
سلام الهام جان زیارت قبول
ژاله مامان آیدا
25 آذر 92 19:41
مامان جون می تونی برای درب اتاق نی نی حلقه اسم یا آویز خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار یا برام اس ام اس بزن 09122022571 اینم ایمیلم : vento_j@yahoo.com ژاله مامان آیدا