نینی ناز من

تالاپ تولوپ

1392/8/19 17:20
نویسنده : الهام
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گوگولی من خوبی؟؟؟؟؟؟  خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

عزیزدلم ٩ابان رسید ومن تورو دیدم

صبح از خواب با استرس بلند شدم با بابایی تند تند اماده شدیم ورفتیم سونوگرافی وقتی نوبتمون شد رفتیم داخل تا دراز کشیدم اقاهه دستگاهو گذاشت رو دلم و سریع صدای قلب خوشگلتو برام گذاشت بابایی هم بود ومیشنید  بعدشم تورو بهم نشون داد ٨.٩میلیمتر بودی سنتم ٦هفته و٦روز خیلی خوشحال شدم وخیالم راحت شد تو راه برگشت به خونه تصمیم گرفتیم بریم یه دور بزنیم و خوشحالیمونو تخلبه کنیم البته من حالم خوب نبود وسبز

 

خلاصه هی رفتیمو رفتیم تا به فشم رسیدیم اونجا که دور میزدیم به جاده چالوس رفتیم واز اونجا هم به خود چالوس من هی به بابایی میگفتم الان نی نی ازاین تصمیمای یه دفعه ای یه ما کوپ میکنه

تو را وایستادیم با عکس سونو گرافیت عکس گرفتیم خلاصه شب هم موندیم رفتیم برات یه عروسک با مزه گرفتیم با اونم کلی عگس گرفتیم عزیزم ببخخشید که من اصلا غذا نمیخوردم اخه واقعا نمیتونم

خیلی خوش گزشت وفرداش برگشتیم تهران

 

این بود خاطره شنیدن صدای قلب نفس مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)