نینی ناز من

یلدا تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارک

1392/10/1 13:33
نویسنده : الهام
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان خوبی عزیزممممممممم؟؟؟؟؟

 

یلدات مبارک نفسم

دیشب شب یلدا بود و منو تو باباجون رفتیم خونه پدر بزرگ شما  اونجا عموجونا بودند دایی جون و خاله جون هم بودند و مامان وبابا جون منم بودند که میشن اون یکی پدر بزرگ شما

وقتی همه دور سفره شب یلدا نشسته بودیم یه دفعه احساس کردم زیر دلم یه چیزی گوله شما جیگر مامان فکر کنم شما بودی دوست داشتم  یه ماچ گنده و محکم از لپت بگیرم

اخر شب که اومدیم خونه برا بابایی تعریف کردم اونم کلی ذوق کرد و هی شکممو تکون میداد تا تو تکون بخوری

امروز صبحم این احساسو داشتم و سمت چپ شکمم یه گوله شده بودی

وای مامانی باورم نمیشه یعنی من واقعا تو شکمم یه نی نی دارم که مال خودمه

 

دوست دارم خیلی راستی ٣ دی تولد بابا جونه یادت باشه باید خوشحالش کنیمتو هم باید براش برقصی

مواظب خودت باش  زودتر بزرگ شو نفس من و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)