نینی ناز من

8ماهگیت مبارک

1393/2/22 13:41
نویسنده : الهام
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو

 

تو عشق منی عزییییییییییییییییییییزم

آرسام کوچولو به سلامتی 8ماهگیت تموم شد کمتر از یک ماه دیگه تو بغل مامانی

وااااااااااااااای باورم نمیشه   خدایا یعنی همه چی واقعیه من خواب نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

این کسی که تو شکمم داره همین الان تکون میخوره پسره منه ؟؟؟/

چقدر زود گذشت اون روزایی که تصمیم گرفتم نی نی بیارم اون روزی که بی بی چکم نشون داد نی نی تو راهه اون روزایی که ویار شدید داشتم اون روزی که منو عشقم رفتیم سونو و صدای یه قلب دیگه رو تو وجودم شنیدم اون روزایی که احساس کردم یه چیزی تو شکمم گوله  میشه و تکون میخوره و همه ی روزهای دیگه فکر میکردم همش یه شوخیه باورم نمیشد که بزرگ شدم انقدر که یه موجود دیگه رو به وجود بیارم انقدر که یه کوچولو بهم بگه مامان

فدات شم انقدر به تو فکر میکنم وقتی تصور میکنم یه کوچولو هست که به من وابستست و من پناهشم قند تو دلم اب میشه

راستشو بگم هنوز نمیدونم چقدر دوست دارم اما میدونم تو همه ی وجودمی میدونم بابایی عاشقته

بی صبرانه منتظرم بیای پیشم تا لپتو بکنم و بخورم

ارسام الان دقیقا 34هفته و 6روزته

خودم که تصمیم دارم 20خرداد شما تشریف بیارید پس لطفا بامامان همکاری کن و زودتر تشریف نیار ما مهمون سرزده نمیخوایم فهمیدی

راستی سیسمونی شما رو هم خریدیم و تو اتاقت چیدیم دست مامان بزرگت درد نکنه خیلی خوشگل شده اما هنوز تزئینات انجام نشده عکسشو بعد اتمام کار برات میزارم

فردا روز پدره برا بابایی چی خریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

من که براش یه گوشی خریدم توووووووووووووووووپ

اما دلم طاقت نیاورد و چند روز پیش بهش دادم نگران نباش بهش گفتم از  طرف    منو ارسام

راستی اینم بگم چند وقت پیش روز زن بابایی برام یه ساعت مچی خوشگل که خیلی هم دوسش دارم خرید دستش درد نکنه اما سال دیگه خیلی روز زن حال میده چون من واقعا مادر شدم و یه جیگر یه ساله دارم انشالله

مامانی میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (1)

نظرات (0)