نینی ناز من

سال نو مبارکککککککککککککککککککککککککککککک

1393/1/17 12:09
نویسنده : الهام
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر من خوبی کوچولوی من؟

 

سال نو مبارک باشه مامانی. امیدوارم صحیح و سالم بیای تو بغلم و با خودت شادی رو برامون بیاری

جیگر من خیلی وقته نیومدم و وبلاگتو کامل نکردم اما تو این مدت همش سرگرم تو بودم راستی بابت لگدهای محکمی که نثارم میکنی ممنون کلی باهاشون حال میکنم

باباجون هم با افتخار میگه پسر منه دیگه.راستی مامانی منو بابایی اسم آرسام رو برات انتخاب کردیم دوسش داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اگه نداری کافیه بهم بگی سریع عوضش میکنم فقط یه ندا بده

آرسام جونم عید امسال برام خیلی متفاوت بود اخه یه جیگر شیطون تو دلم داشتم همه هوامو داشتن انقدر حال میداد

لحظه تحویل سال برات دعا کردم دعای مادرونه از خدا خواستم  هیچ وقت تنهات نزاره و مراقبت باشه

احساس میکنم امسال شروع خوبی داشت و این خوبی به خاطر خوش قدمی پسرمه

وای ارسام نمیدونی چقدر بابایی دوست داره ناراحت نشو ولی حسودیم میشه اخه بابایی فقط مال خودمه تو عید برات چندتا عروسک خرید لب دریا که بودیم میخواست برات وساایل شن بازی بگیره اما گفتیم بزار خودت بیای و با انتخاب خودت بگیری

تمام زندگی ما شده اقا ارسام که هنوز نیومده اما میخوام تمام دنیا مال اون باشه تازه دارم احساس میکنم مادر یعنی چی ؟؟؟؟؟؟/

هفت ماهه که منو تو باهمیم قشنگترین حس دنیا وقتیه که تو تکون تکون میخوری اما ٢ماه دیگه میای تو بغلم و یه دل سیر بغلت میکنم. منو بابایی هنوز باورمون نمیشه یعنی تا نبینیمت باورمون نمیشه

بعضی روزها  میرم جلو اینه و شکممو نگاه میکنم خندم میگیره اصلا نمیتونم تصور کنم که یه نی نی کوچولو تو دلمه نمیدونم چه جوری احساسمو بگم .گاهی اوقات میترسم که نتونم مادر خوبی باشم ولی دلم میخواد جونمو بدم تا ازت حمایت کنم تا تو ناراحت نباشی تا تو قوی و شجاع مثل معنی اسمت  باشی

خیلی دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)