نینی ناز من

برای پسرم

1393/1/30 19:24
نویسنده : الهام
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر گلم

سلام کوچولوی من

آرسام جونم تو دیگه شدی تیکه ای از وجودم وقتی تکون میخوری دلم میخواد درت بیارم و یه ماچ ابدار کنمت

وقتی دستو پاهاتو میکشی به شکمم خندم میگیره چون هنوز واقعی بودنت رو باور نکردم .یعنی من واقعا مادر میشم یعنی یه موجود واقعی از وجود من وعشقم تشکیل شده .ارسام تو هم یه روزی پدر میشی اونروز حرفمو متوجه میشی .

پسر گلم تو امروز 31هفته و 4روزه که تو وجودمی مامانی فدات بشه که اذیتم نکردی و من هنوز سبک و راحتم البته اینم بگم لگدهات خیلی محکم و کاریه و شب ها نمیزاره مامانی راحت بخوابه که اونم فدای سرت.

روزها میشینم و به لحظه ی به دنیا اومدنت فکر میکنم لحظه ای که تو رو میبینم احتملا تو اون لحظه تو داری گریه میکنی ولی من به ارزوم رسیدم و دارم حاصل عشقمو میبینم . ولی میدونم دلم برای باهم بودنمون تنگ میشه . نی نیه من تو مال منی  چند وقت پیش داشتم به باباجونت میگفتم چرا درایتده تو باید از ما جدا شی و بری تو زندگی خودت مگه تو مال من نیستی خودم لحظه لحظه ی به وجود اومدنتو حس کردم  خودم تو رو به دنیا میارم وبزرگ میکنم

ولی تو هم بزرگ میشی میری دنبال ارزوهات میری دنبال زندگیت .میدونم که دلم همیشه باهاته

ارسام جونم از خدا ممنونم که تو رو بهم داده واز خدا ممنونم که بهترین پدر دنیا رو به پسرم داده

با وجود شما من خوشبختم

راستی هفته ی پیش منو بابایی رفتیم سونو گرافی و تو رو دیدیم جیگرم اقای دکتر گفت تو 29 هفته و 5روزی و وزنت 1380بود عشقم. بعدش منو بابایی رفتیم فشم و یه صبحانه توپ زدیم جات خالی

دوست دارم نمیدونم چقدر فقط میدونم وجودم به وجود تو بستست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)