نینی ناز من

تولد باباجونت مبارککککککککککککککککک

1392/10/4 17:55
نویسنده : الهام
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم قند عسل مامان

دیروز 3 دی تولد باباجون بودهوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

عزیز دلم من وتو میخواستیم برا بابایی تولد بگیریم . بعد من فکر کردم اگه برم سونوگرافی و معلوم بشه نی نی جونم چیه بابایی بیشتر سورپرایز میشه . خلاصه منو تو و مامان جونم و خاله ایدا رفتییم  وقتی میخواستیم بریم داخل اتاق سونو خانومه گفت یه همراه میتونه بیاد و چون خاله ایدا خیلی دوست داشت تورو ببینه اون اومد داخل . وایییییییییییییییییی نمیدونی دست خوشگلتو پاتو و سرتو قلبتو همه رو دیدم و کیف کردم جای باباجون خالی بود

بعدشم فهمیدم شما یه اقا پسررررررررررررررررررررررررررررررر خوشگلی

شب شد وبابایی اومد تو اتاق تو یه میز گذاشتم و کیکو گلو کادو رو گذاشتم روش البته یه نامه از طرف تو ویه نامه از طرف خودم برا بابایی نوشتم . تو نامه نوشتم که چقدر بابایی رو دوست داریم و ازش تشکر کردم بابایی که اومد رفت تو اتاقت کلی خوشحال شد نامه ها رو هم خوند یعد بهش گفتم یه سورپرایز زیر کیکه اونم کیکو بلند کرد زیرش برگه سونو گرافی بود که عکس پسر خوشگلم ببود

بابایی هم کلی خوشحال شد و سو رپرایز اخرم این بود که خانواده من وبابایی باهم اومدن خونمون و برا باباجون تولد گرفتیمممممممممممم

راستی روی کیک تولد هم از طرف تو نوشتم باباجون تولدت مبارکککککککککککککک

 

پسر من باورم نمیشه یه فرشته داره تو وجود من درست میشه از خدا خیلی ممنوم و منتظرم تا بغلت کنم

خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خانمی
5 دی 92 11:55
سلام عزیزم راستش منم واسه کوچولویی که تو راه دارم یه وبلاگ درست کردم. خوشحال میشم به من هم یه سری بزنی. منتظرتم